Nasz model biznesowy jest w zasadzie bardzo prosty. Nasze ubrania outdoorowe sprzedajemy wyłącznie w sieci, bezpośrednio do naszych klientów. Nie korzystając z usług pośredników i dystrybutorów, mamy możliwość szybszego wypuszczania produktów na rynek. Podczas gdy innym markom opracowanie nowego produktu zajmuje jeden rok, my potrzebujemy na to zaledwie sześciu miesięcy. Szybszy i prostszy proces wolny od pośredników umożliwia nam oferowanie wysokiej jakości ubrań w rozsądnej cenie.
Dokładnie kontrolujemy cały łańcuch dostawców, od projektów tworzonych w biurze w Szwecji oraz opracowywanych przez nas materiałów technicznych po wybrane przez nas fabryki wytwarzające ubrania zgodnie z naszymi szczegółowymi specyfikacjami. Nie wydajemy pieniędzy na wyszukane filmiki reklamujące produkty lub marketing, wolimy inwestować to, co naszym zdaniem jest dla klienta największą korzyścią - w produkt.
Podczas gdy większość marek outdoorowych co roku wymienia prawie całą linię produkcyjną, większość naszych kolekcji nie zmienia się przez cały rok. Wolimy modyfikować produkty znane już naszym klientom niż zastępować je czymś nowym w pogoni za trendami.
A propos naszych klientów - czy wiecie, że nasza internetowa społeczność jest zaangażowana w rozwijanie produktów? Dzieląc się szczerymi opiniami i pisząc komentarze na naszych profilach w mediach społecznościowych, możesz mieć wpływ na nowe kolory i modyfikacje.
Wspólnie ulepszamy nasze produkty tak, abyście mogli cieszyć się czasem spędzanym na świeżym powietrzu.